HTML

listák

2018.11.01. 17:24 Tobber

teendőlista:

  • spanyol nyelvtanozás ismétlésekkel, mert lukas a fejem és a tizedére nem emlékszem abból sosem elég
  • zsírfehérjedús diétás kaják kitesztelgetése a hízó macskámnak dolgos hétköznapokra, ma fetasajtos zabpelyhes pulykafasírt sül a sütőben
  • takarítás, majd ha lesz erőm
  • olvasás, illetve az Utas és holdvilág újraolvasása, meg kell értenem a hájpot körülötte. amikor 18 évesen olvastam, gyűlöltem. nagyon.
  • két karkötő, egy medál, egy pár fülbevaló, befotózni ezeket, meg kísérletezni süthető gyurmával, festékekkel valami felnőtteset
  • a villanólámpás epilátorra sosincs időm, és a szükségességét pár nap betegség alatt beláttam
  • hétfőn kontroll
  • szerdán cicakifutó szerelős bácsi, hatalmas arc
  • na jó, jövő héttől azért fogok néha dolgozni, nem szeretem kontroll nélkül futtatni az ügyeket

 

és itt a bizonyíték, hogy még tömegközlekedésen is sorozatokat nézek sorozatlista, amiket láttam mostanában:

  • the good fight - okos humorú, köszi Bé
  • the young pope - zseniális és csodaszép, folytathatnák, bár nem tudom, hogyan
  • the girlfriend experience - kemény és csodaszép
  • unREAL - legizgalmasabb, kicsit feminista, kicsit reality tévézés, sok csavar
  • breaking bad - a legjobb. ever. a történet, a szereplők, a színészek, a képi világ.
  • bones - ellaposodott, dehát David Boreanaz
  • big little lies - nem hűde, de folytathatnák
  • terápia - nyilván
  • a híd - most nézem, eddig nagyon jó
  • tbbt - kár, hogy az it-s poénok 20 év múlva kicsit sem lesznek érthetőek
  • oitnb - kemény
  • modern family - ellaposodott
  • billions - folytathatnák már
  • suits - bevárom Kócost, hogy együtt nézzük majd tovább, de nem vagyok oda érte. mármint a sorozatért. Meghan Markle és az összes szereplő ruházata csoda.
  • house - imádtam, Hugh Laurie tökéletes. bár a the night managert szerintem túlfújták, kaszáltam. űrhajósként és Mycroft Holmesként nagyon kíváncsi vagyok rá. annyira brit.

 

elkaszáltam:

  • narcos - nem igazán láttam pár rész után, hová lehet kifuttatni. de a dzsungel látványa, meg a spanyol részek miatt megérte
  • patrick melrose - hát untam
  • sherlock - túl dark, pedig szimpi színészgárda, és ahogy le szoktak szúrni az ismerőseim: nem háttértévézésként kéne krimit néznem, mert a feléről lemaradok
  • mozart in the jungle - egész sokáig néztem, és ajánlom mindenkinek, a komoly zene színes és izgalmas világa, meg Gael García Bernal őrültként
  • the last man on earth - izgalmas fantázia a kihalt emberiségből véletlenül megmaradt pasiról
  • the house of cards - hát már az első rész halál unalom, pedig jóízlésű barátaim szerint alapmű
  • young sheldon - a vidéki zsenigyerek élete nagyon távol esik az érdeklődésemtől
  • the affair - hát arcot kapartam a nyűglődéstől. aztán kiderült, hogy barátnőim imádják
  • válótársak - lapossá vált
  • aranyélet - Thuróczy Szabolccsal bármit, de inkább Pintér Bélánál
  • better call saul - szvsz a BB legrosszabb szereplőjével készült spin off
  • the comeback - Lisa Kudrow/Friends Phoebe, humoros színésznő, unalmas új sorozat
  • american crime story - zseniális szereplőgárda, rendező, Grammy, de a harmadik órától rém unalmas O. J. Simpsonról bármi is
  • mad men - hát nem kaptam el a fonalat, pedig nagyon akartam. látszik, hogy a kortárs izgat
  • maffiózók - ezt is nagyon akartam, merthogy a Nr 1. nem szórakoztatott
  • unbreakable kimmy - hát ez szimplán rossz
  • trónok harca - zseniális, de a lovagok meg nemesek kosztümös fantasyvilága nem köt le, csak Bével beforraltborozva
  • meg még tucatnyi magyar és nem magyar sorozat...

 

na és akkor mit nézzek? :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tobber.blog.hu/api/trackback/id/tr8514337947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása