teendőlista:
- spanyol nyelvtanozás ismétlésekkel, mert lukas a fejem és a tizedére nem emlékszem abból sosem elég
- zsírfehérjedús diétás kaják kitesztelgetése a hízó macskámnak dolgos hétköznapokra, ma fetasajtos zabpelyhes pulykafasírt sül a sütőben
- takarítás, majd ha lesz erőm
- olvasás, illetve az Utas és holdvilág újraolvasása, meg kell értenem a hájpot körülötte. amikor 18 évesen olvastam, gyűlöltem. nagyon.
- két karkötő, egy medál, egy pár fülbevaló, befotózni ezeket, meg kísérletezni süthető gyurmával, festékekkel valami felnőtteset
- a villanólámpás epilátorra sosincs időm, és a szükségességét pár nap betegség alatt beláttam
- hétfőn kontroll
- szerdán cicakifutó szerelős bácsi, hatalmas arc
- na jó, jövő héttől azért fogok néha dolgozni, nem szeretem kontroll nélkül futtatni az ügyeket
és itt a bizonyíték, hogy még tömegközlekedésen is sorozatokat nézek sorozatlista, amiket láttam mostanában:
- the good fight - okos humorú, köszi Bé
- the young pope - zseniális és csodaszép, folytathatnák, bár nem tudom, hogyan
- the girlfriend experience - kemény és csodaszép
- unREAL - legizgalmasabb, kicsit feminista, kicsit reality tévézés, sok csavar
- breaking bad - a legjobb. ever. a történet, a szereplők, a színészek, a képi világ.
- bones - ellaposodott, dehát David Boreanaz
- big little lies - nem hűde, de folytathatnák
- terápia - nyilván
- a híd - most nézem, eddig nagyon jó
- tbbt - kár, hogy az it-s poénok 20 év múlva kicsit sem lesznek érthetőek
- oitnb - kemény
- modern family - ellaposodott
- billions - folytathatnák már
- suits - bevárom Kócost, hogy együtt nézzük majd tovább, de nem vagyok oda érte. mármint a sorozatért. Meghan Markle és az összes szereplő ruházata csoda.
- house - imádtam, Hugh Laurie tökéletes. bár a the night managert szerintem túlfújták, kaszáltam. űrhajósként és Mycroft Holmesként nagyon kíváncsi vagyok rá. annyira brit.
elkaszáltam:
- narcos - nem igazán láttam pár rész után, hová lehet kifuttatni. de a dzsungel látványa, meg a spanyol részek miatt megérte
- patrick melrose - hát untam
- sherlock - túl dark, pedig szimpi színészgárda, és ahogy le szoktak szúrni az ismerőseim: nem háttértévézésként kéne krimit néznem, mert a feléről lemaradok
- mozart in the jungle - egész sokáig néztem, és ajánlom mindenkinek, a komoly zene színes és izgalmas világa, meg Gael García Bernal őrültként
- the last man on earth - izgalmas fantázia a kihalt emberiségből véletlenül megmaradt pasiról
- the house of cards - hát már az első rész halál unalom, pedig jóízlésű barátaim szerint alapmű
- young sheldon - a vidéki zsenigyerek élete nagyon távol esik az érdeklődésemtől
- the affair - hát arcot kapartam a nyűglődéstől. aztán kiderült, hogy barátnőim imádják
- válótársak - lapossá vált
- aranyélet - Thuróczy Szabolccsal bármit, de inkább Pintér Bélánál
- better call saul - szvsz a BB legrosszabb szereplőjével készült spin off
- the comeback - Lisa Kudrow/Friends Phoebe, humoros színésznő, unalmas új sorozat
- american crime story - zseniális szereplőgárda, rendező, Grammy, de a harmadik órától rém unalmas O. J. Simpsonról bármi is
- mad men - hát nem kaptam el a fonalat, pedig nagyon akartam. látszik, hogy a kortárs izgat
- maffiózók - ezt is nagyon akartam, merthogy a Nr 1. nem szórakoztatott
- unbreakable kimmy - hát ez szimplán rossz
- trónok harca - zseniális, de a lovagok meg nemesek kosztümös fantasyvilága nem köt le, csak Bével beforraltborozva
- meg még tucatnyi magyar és nem magyar sorozat...
na és akkor mit nézzek? :)